środa, 5 listopada 2014

Wstępniak

Dobry wieczór Wszystkim. :)



Mam na imię Izabela. Fotografia, komunikacja miejska, rower, motoryzacja... Sama nie wiem, od czego zacząć. Rozwijam kilka swoich pasji - każda jest inna. Fotografuję krajobrazy, architekturę, przyrodę, ale także... autobusy, tramwaje, trolejbusy, itp. Pojazdy komunikacji miejskiej stanowią istotną część mojego życia. Gdziekolwiek się nie pojawię, zwracam uwagę na to, jak rozwiązano kwestie transportu publicznego. Zwiedzam sieci tramwajowe, autobusowe, trolejbusowe. Odwiedzam zajezdnie i bazy przewoźników. Sporo podróżuję też na rowerze. Wyprawą rowerową mojego życia była tegoroczna podróż wzdłuż Dunaju, podczas której, wraz ze znajomymi, pokonaliśmy prawie tysiąc kilometrów. Od pewnego czasu prowadzę rajdy rowerowe. Sprawia mi wiele radości to, że mogę pokazać innym osobom różne ciekawe miejsca. Jednocześnie staram się opowiedzieć im kilka ciekawostek związanych z odwiedzanym właśnie regionem. Jednak nie skupiam się na przekazaniu tzw. suchych faktów. Wolę zaciekawić ich lokalnymi legendami lub przypowieściami. Zapoznaję uczestników rajdów z wytworami lokalnych rzemieślników oraz próbuję uwrażliwić ich na pielęgnowanie i kontynuowanie tradycji. Ale rower to nie wszystko. Uwielbiam jeździć także samochodem. Tym bardziej, że pojazd, którego używam, to nie jest typowe auto. Otóż jeżdżę samochodem marki Wartburg. Na co dzień i od święta. Na zdjęcia, na zakupy i do pracy. Wszędzie. Wraz z moją drugą połową jeździmy co roku do Eisenach na Międzynarodowy Zlot Wartburgów. Wbrew pozorom, wszystkie wymienione przez mnie pasje mają jednak wspólny mianownik. Jest nim: człowiek. Zarówno zwiedzając zajezdnię, fotografując chatki w Puszczy Pyzdrskiej, prowadząc grupę rowerzystów, czy też będąc na zlocie Wartburgów, mam mnóstwo okazji do poznawania wielu interesujących ludzi, którzy mają równie ciekawe pasje. Takie spotkania są okazją do wymiany doświadczeń i poglądów. Często są też zaczątkiem niesamowitych znajomości, a nawet przyjaźni. Wszystko to sprawia, że chętnie kontynuuję odkrywanie świata i ludzi poprzez pryzmat moich zainteresowań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz