wtorek, 18 listopada 2014

Mikołajka

Jak już wspomniałam wcześniej, jestem miłośniczką komunikacji miejskiej. W związku z tym oraz faktem, że w tym roku skończę 30 lat, postanowiłam zrobić coś nietypowego. Otóż swoje urodziny wyprawię w... autobusie!
Jednak nie będzie to byle jaki autobus. Wybór padł na Autosana H10-11.21 #9120 należącego do mojego ulubionego przewoźnika, czyli ZKP Suchy Las. Jestem znana z robienia nocnych zdjęć, dlatego przejazd odbędzie się w nocy z 6 na 7 grudnia 2014 r. Impreza też nie będzie typowa. Nie zamierzam zrobić z autobusu dyskoteki z napojami wyskokowymi. ;) Atrakcję ma stanowić możliwość sfotografowania autobusu w niezwykłych plenerach podczas tzw. fotostopów. Pewnie zastanawiacie się - a co to ma wspólnego z Wartburgiem? Otóż całkiem sporo!
Przed imprezą postanowiłam przejechać całą trasę i sprawdzić, jak prezentują się poszczególne miejsca, które będziemy chcieli odwiedzić podczas imprezy. W tym zadaniu niezawodnie pomógł mi Czerwony. Towarzyszyło mi dwóch Przyjaciół, którzy podpowiadali, gdzie warto podjechać i rozglądnąć się za ciekawą miejscówką. Objeżdżając trasę zrobiliśmy 262 km!
Poniżej zamieszczam zdjęcie jednego z miejsc, które odwiedziliśmy.


Dlaczego jest czarno - białe? Po prostu chcę okryć tajemnicą wszelkie atrakcje, które są przewidziane podczas autobusowych Mikołajek. Nawet kolorów Wam nie zdradzę. ;)

Podziękowania dla Macieja za stworzenie powyższego plakatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz