sobota, 27 grudnia 2014

Podsumowanie.

Poprzednio opisałam z grubsza przebieg imprezy. Teraz więc nadszedł czas na określenie tego wydarzenia poprzez liczby. W imprezie wzięło udział 13 osób (z kierowcą włącznie). Zrobiliśmy ok. 180 km, w tym ok. 140 km poza terenem gminy Suchy Las. Autosan zużył 55 l paliwa, czyli jego spalanie było na poziomie ok. 30 l na 100 km.
Nie wspomniałam dotychczas, czy podobała mi się impreza. Cóż - jako organizator mogłabym być w tym temacie nieobiektywna, więc pozostawiam to do oceny innym. Patrząc jednak na 'notowania' na TWB, muszę przyznać, że na pewno zdjęcia się spodobały. W ok. 2 dni po opublikowaniu na TWB przeze mnie zdjęć z imprezy, aż 6 z nich znalazło się na stronie głównej! Nawet zrobiłam z tej okazji print screen:


Nastąpiło to dokładnie tydzień po moich urodzinach. :) Jest to dla mnie niesamowity (wręcz rekordowy) wynik, ponieważ dotychczas jeszcze nie zdarzyło się, aby na stronie głównej TWB, wśród zdjęć wybranych przez cenzorów, znajdowało się jednocześnie tyle moich fotografii. Następnego dnia, tj. 13 grudnia 2014 r. na głównej pojawiło się jeszcze jedno moje zdjęcie ('wypierając' niestety inne). Oczywiście zrobiłam kolejny print screen:


Tak więc na 17 zdjęć opublikowanych przeze mnie, aż 7 wylądowało na stronie głównej TWB. To jest całkiem niezłe osiągnięcie!
A Czerwony? On już czeka na kolejne szalone pomysły swojej pani kierownik, a tych akurat nie brakuje. Ot, chociażby taki: za 2 lata Czerwony będzie miał 'okrągłe' urodziny, gdyż skończy 25 lat. Dokładnie tyle samo, co mój ukochany przewoźnik, czyli ZKP Suchy Las... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz